Σάββατο, Αυγούστου 18

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΙ Ο Γ. ΣΑΡΡΗΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Ε.Π.Ο. ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Ο Γ. ΣΑΡΡΗΣ
     Και επίσημα πλέον ο Γιώργος Σαρρής θα είναι υποψήφιος για την προεδρία της Ε.Π.Ο. αφού ο ίδιος το ανακοίνωσε στον χαιρετισμό του στο επιμορφωτικό σεμινάριο των διαιτητών και βοηθών της Super League. Έτσι γίνεται ο δεύτερος που ανακοινώνει κάτι τέτοιο μετά τον Διονύση Ψωμιάδη. Ο κύκλος των υποψηφίων αναμένεται να κλείσει (εκτός μεγάλου απροόπτου) με την επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας του πρώην προέδρου Βασίλη Γκαγκάτση. Όσον αφορά τώρα ποια υποψηφιότητα θα στηριχθεί από την δική μας Ε.Π.Σ.Κ.Ι. δεν έχει διαρρεύσει το παραμικρό.

     "Ναι θα είμαι, είναι οριστικό. Αυτό που απομένει είναι να γίνει Διοικητικό Συμβούλιο στην Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία για να προκηρυχθούν οι εκλογές και να δηλώσω και επίσημα πλέον την υποψηφιότητά μου για την θέση του προέδρου"
και συνέχισε: "Έχω συγκεντρώσει τον τετραπλάσιο αριθμό των Ενώσεων από αυτόν που χρειάζεται να έχω ως εισήγηση για να είμαι υποψήφιος πρόεδρος στην ΕΠΟ". (σημ.:χρειάζεται την εισήγηση ότι στηρίζεται από 8 ενώσεις).
     Η συνέχεια στην διαδοχή του Σοφοκλή Πιλάβιου αναμένεται πολύ "καυτή"!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου