Παρασκευή, Ιανουαρίου 18

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΖΑΡΑΚΗ-ΚΟΣΜΑΤΟΥ

Σε συνέχεια προηγούμενου ρεπορτάζ  και της είδησης που μεταδώσαμε το μεσημέρι και είχε να κάνει με τις προτάσεις του Δ.Σ. της Ε.Π.Ο. για την συμμετοχή στην Επιτροπή Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου Σάλας και Άμμου της UΕFA του προέδρου της Ε.Π.Σ.Κ.Ι. κ. Βαγγέλη Μαζαράκη καθώς και της κ. Χρύσας Κοσμάτου ως παρατηρητή αγώνων γυναικείου Ευρωπαϊκού Ποδοσφαίρου, επιβεβαιώθηκε από τον ίδιο τον πρόεδρό της με τον οποίο επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά.
Παρακάτω διαβάστε δηλώσεις των δυο προτεινόμενων
Δηλώσεις προέδρου Ε.Π.Σ.Κ.Ι. κ. Β. Μαζαράκη προτεινόμενου μέλους στην Επιτροπη UEFA ποδοσφαίρου σάλας και άμμου στο Ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
"Η εξέλιξη σχετικά με μένα και την πρόταση για την Επιτροπή της UEFA θεωρώ ότι ήταν αναμενόμενη μετά και από την επίσκεψή μου στην FIFA  πρόσφατα αλλά η αλήθεια είναι ότι την περίμενα πολύ αργότερα. Αφού όμως ήρθε τώρα, καλώς ήρθε. 
Θεωρώ πολύ θετική εξέλιξη για την Ένωση και το ποδόσφαιρό μας την αποδοχή της πρότασης για την συνεργάτιδα μου κ. Χρύσα Κοσμάτου, αφού δεκατρία χρόνια πλέον κοντά μου έχω πεισθεί για τις ικανότητες και την αποτελεσματικότητα της. Τα συγχαρητήρια και τις ευχές μου για μια λαμπρή καριέρα στην οποία θα είμαι κοντά της σε όλη της την πορεία.
Με την κίνηση αυτή σήμερα, ήθελα να δείξω προς πάσα κατεύθυνση ότι τις "πόρτες" που ανοίγω στο ποδόσφαιρο για μένα δεν τις κλείνω πίσω μου γιατί δεν είμαι από τους ανθρώπους που ασχολούμαι με την προσωπική μου προβολή.
Ήδη τώρα το Ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο θα το υπηρετούμε εγώ και η Χρύσα και στην Ελληνική Ομοσπονδία, ο Θέμης.
Καλά δεν είναι για ξεκίνημα;
Αισιοδοξώ πολύ για την συνέχεια...."
Δηλώσεις κ. Χρύσας Κοσμάτου προτεινόμενης παρατηρητή γυναικείου Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.
"Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό, πληροφορήθηκα την πρότασή μου για παρατηρητής αγώνων σε Γυναικεία Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα. Η πρόταση αυτή σίγουρα είναι μεγάλη πρόκληση καθώς αποτελεί ένα εντελώς καινούριο πεδίο δράσης για μένα!
Chrisa KosmatouΘα προσπαθήσω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ, να σταθώ αντάξια στην άκρως τιμητική αυτή πρόταση και να εκπροσωπήσω επάξια την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία αλλά και το Κεφαλλονίτικο Ποδόσφαιρο το οποίο υπηρετώ τόσα χρόνια. Δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο άλλωστε, αφού το δαιμόνιο Κεφαλλονίτικο πνεύμα μου δεν θα με άφηνε να αρκεστώ σε κάτι μέτριο!
«Αγνώμων μη γίνου», έλεγε ο Ευρυπίδης και για το λόγο αυτό οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Πρόεδρο της ΕΠΣΚΙ, που είχε την ιδέα να  με προτείνει στο ΔΣ της ΕΠΟ για παρατηρητή αγώνων σε αγώνες των Γυναικείων Ευρωπαϊκών Πρωταθλημάτων. Του υπόσχομαι να τον κάνω περήφανο για την επιλογή του αυτή.
Ευχαριστώ ιδιαίτερα το Δ.Σ. της Ε.Π.Ο. αλλά και εσάς και το blog σας για τις θερμές ευχές σας, τις οποίες θα κρατήσω μέσα μου σαν μικρό θησαυρό γιατί ήταν οι πρώτες που έλαβα και ξέρω καλά ότι είναι ειλικρινείς!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου