Δευτέρα, Ιουλίου 22

Σε σοβαρό κίνδυνο η συμμετοχή της Ανωγής στο προσεχές πρωτάθλημα της Β' κατηγορίας


Υπαρκτό και μάλιστα πολύ έντονο φαντάζει το ενδεχόμενο να μην κατέβει η Ανωγή στο φετινό πρωτάθλημα της Β’ κατηγορίας.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας, το θλιβερό αυτό γεγονός για το ποδόσφαιρο μας και την Ανωγή επιβεβαιώθηκε από τον πρόεδρο της Ληξουριώτικης ομάδας κ. Σωκράτη Παπαδάτο, ο οποίος όπως μας δήλωσε παρακάτω, νοιώθει απογοητευμένος με την συμπεριφορά κάποιων (χωρίς να κατονομάζει) αλλά και από την τροπή της κατάστασης. Όμως όπως είπε, είναι αδύνατον να συνέχιζε να σηκώσει μόνος του όλο το φορτίο της ομάδας. Μάλιστα δηλώνει ότι δεν θα είναι, έστω και αν η ομάδα συνεχίσει, σε κανένα πόστο του Δ.Σ. της.
Οι εξελίξεις λοιπόν στην συμπαθή ομάδα της Ανωγής μόνο ευχάριστες δεν είναι και φαίνεται πιθανή η μη συμμετοχή της αφού κάποιες κινήσεις για την «σωτηρία» της εκ μέρους του κ. Παπαδάτου δεν βρήκαν ανταπόκριση από κανένα.
Η μόνη τελικά περίπτωση για να αλλάξουν τα σημερινά δεδομένα είναι να την αναλάβουν κάποιοι παλιοί ποδοσφαιριστές και εκεί φαίνεται να επικεντρώνεται το όλο εγχείρημα. 
Αναμονή λοιπόν και έντονος προβληματισμός για την ομάδα της Ανωγής.
Ας δούμε τι δήλωσε στο sportsthea ο κ. Σωκράτης Παπαδάτος:
«Αυτή την στιγμή η κατάσταση στην ομάδα είναι πολύ ρευστή και σίγουρα η παρουσία της στο προσεχές πρωτάθλημα της Β’ κατηγορίας κρίνεται αβέβαιη.
Έκανα μεγάλη προσπάθεια να βρεθούν οι άνθρωποι εκείνοι που θα στηρίξουν την ομάδα, αλλά μάταια, κανένας στην περιοχή δεν είχε την διάθεση να το κάνει.
Εγώ προσωπικά εκτός του ότι κουράστηκα, νοιώθω τέτοια απογοήτευση από γεγονότα, αλλά και από κάποιους ανθρώπους της Διοίκησης, που σε καμία περίπτωση δεν είμαι διατεθειμένος να συνεχίσω. Σταματάω!! 
Θεωρώ ότι έκανα πολλά για αυτή την ομάδα. 
Η πορεία της όλα αυτά τα χρόνια ήταν εντυπωσιακή με αποκορύφωμα τη συμμετοχή της στην Δ΄Εθνική.
Οι εποχές σήμερα, οικονομικά, είναι δύσκολες και μου είναι αδύνατον να συνεχίσω να χρηματοδοτώ μόνος μου την ομάδα.

Δεν κρύβω ότι πέρυσι, που οι συνεχείς μετακινήσεις, μιας και το γήπεδο του Αγίου Αντωνίου ήταν κλειστό και δώσαμε όλους τους εντός έδρας αγώνες εκτός και συγκεκριμένα στο Αργοστόλι, έφτασα στα όρια μου και  ήμουν έτοιμος να εγκαταλείψω όμως με κράτησαν, η αγάπη μου για την ομάδα, η ιστορία της αλλά και οι ποδοσφαιριστές της.
Στην απόφαση μου να μη συμμετέχω στα κοινά της ομάδας στη συνέχεια μεγάλο ρόλο έπαιξε και η «αχαριστία» κάποιων που θεωρούσαν εύκολη την κακοπροαίρετη κριτική παρά την βοήθεια στην ομάδα. Πάντα βέβαια εκ του ασφαλούς και από την κερκίδα.
Τέλος εγώ θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου να υπάρξει διαδοχή στην ομάδα και να συνεχίσει τις δραστηριότητες της. Πράγμα όμως πολύ δύσκολο αφού δεν υπάρχει το ανάλογο ενδιαφέρον».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου