Τρίτη, Ιουλίου 23

Στα "πράσινα" και στον Παναθηναϊκό μια Κεφαλονιτοπούλα


Ένα μεγάλο ταλέντο στον χώρο του γυναικείου Μπάσκετ και μάλιστα Κεφαλονίτισσα, απέκτησε φέτος η γυναικεία ομάδα του Παναθηναϊκού.
Πρόκειται για την Αναστασία Γαλιατσάτου που με καμάρι αναφέρεται στην καταγωγή της και την Κεφαλονιά, την οποία λατρεύει και συχνά τα καλοκαίρια επισκέπτεται.
Η περίπτωση και τα μέχρι στιγμής “κατορθώματά” της, που την έφεραν εκτός από τη μεγάλη -όπως προαναφέραμε μεταγραφή της-, ακόμη και στην Εθνική Ομάδα Κορασίδων, δε μπορούσε να μας αφήσει αδιάφoρους, όπως είναι φυσικό και κλέβοντας λίγο από τον πολύτιμο χρόνο της με χαρά δέχθηκε να μας πει κάποια πράγματα για την μέχρι στιγμής λαμπρή πορεία της.
Ας δούμε λοιπόν τι είπε στο sportsthea:
Ονομάζομαι Αναστασία Γαλιατσάτου. Είμαι από την Κεφαλονιά, αλλά κατοικώ στην περιοχή της Γλυφάδας στην Αθήνα.
Ασχολούμαι με το μπάσκετ από 6 χρονών. Ξεκίνησα από το τοπικό και την ομάδα της Γλυφάδας. Ύστερα από 8 χρόνια σε αυτή αποφάσισα να φύγω και να πάω σε κάποια καλύτερη ομάδα έτσι ώστε να μπορέσω να εξελιχθώ και να γίνω καλύτερη αθλήτρια.
Για αυτό το λόγο πήγα στον Πανιώνιο Νέας Σμύρνης όπου εκεί αγωνίστηκα ένα χρόνο, κατακτώντας την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα έχοντας συμμετοχή στον τελικό του κυπέλλου Ελλάδας με την γυναίκεια ομάδα του συλλόγου.
Το καλοκαίρι του 2011 έρχεται μια μεγάλη πρόκληση για μένα και γίνομαι μέλος της Εθνικής ομάδας των κορασίδων στους αγώνες του τουρνουά που διεξήχθη στο Κάλιαρι της Ιταλίας αποκτώντας παράλληλα τεράστιες εμπειρίες. Την περσινή χρονιά ήμουν μέλος μιας άλλης σπουδαίας ομάδας, του Αθηναϊκού.
Φέτος, θα αγωνιστώ στην ομάδα του Παναθηναϊκού. Για εμένα είναι άλλη μια μεγάλη πρόκληση αφού θα αγωνιστώ σε ένα τόσο μεγάλο και ιστορικό Σύλλογο θέτοντας πολύ υψηλούς στόχους για αυτή την χρονιά.
Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια την οικογένειά μου και όλους τους ανθρώπους που με έχουν στηρίξει και πιστέψει, για όλα όσα μου έχουν προσφέρει για να φτάσω μέχρι εδώ.
Η Κεφαλονιά είναι το αγαπημένο μου νησί και έρχομαι κάθε χρόνο για να περάσω τις καλοκαιρινές μου διακοπές.
Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι τόσο σε εσάς όσο και στην αγαπημένη μου Κεφαλονιά “Καλό καλοκαίρι”.
Και εμείς ευχαριστούμε την Αναστασία και της ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες. Εμείς, όπως και όλη η Κεφαλονιά, θα την παρακολουθούμε και θα χαιρόμαστε με τις επιτυχίες της αφού θεωρούμε ότι είναι το νέο “Αστέρι” στον γαλαξία του γυναικείου Μπάσκετ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου