Πέμπτη, Ιουλίου 25

O Σαβιόλα για δυο χρόνια στον Ολυμπιακό


Ήρθε, υπέγραψε κι έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις σαν παίκτης του Ολυμπιακού. Ο λόγος για τον Χαβιέρ Σαβιόλα, που μέσα σε 45 λεπτά από την άφιξή του στα γραφεία της ΠΑΕ υπέγραψε για δύο χρόνια, φόρεσε τη φανέλα με το νούμερο εννιά και αποχώρησε μέσα σε αποθέωση, λέγοντας πρώτα δύο λόγια. 
Ήρθε, υπέγραψε κι έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις σαν παίκτης του Ολυμπιακού. Ο λόγος για τον Χαβιέρ Σαβιόλα, που μέσα σε 45 λεπτά από την άφιξή του στα γραφεία της ΠΑΕ υπέγραψε για δύο χρόνια, φόρεσε τη φανέλα με το νούμερο εννιά και αποχώρησε μέσα σε αποθέωση, λέγοντας πρώτα δύο λόγια.
«Θέλω καταρχήν να ευχαριστήσω τους πάντες τόσο για την υποδοχή, όσο και για την αγάπη που μου έχουν δείξει από την πρώτη στιγμή που έφτασα στην Αθήνα", είπε αρχικά το νέο μεταγραφικό απόκτημα των Πρωταθλητών και συνέχισε...
Ευχαριστώ τον κόσμο για την υποδοχή και την αγάπη που μου έδειξε από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην Αθήνα. Είμαι πολύ ευτυχισμένος και ικανοποιημένος που βρίσκομαι εδώ. Έχω πολλή όρεξη να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου και να αρχίσω τις προπονήσεις. Ελπίζω ότι θα καταφέρουμε να κάνουμε καλά πράγματα φέτος», δήλωσε ο 32χρονος Αργεντινός φορ.
Ο Αργεντινός έφτασε στα γραφεία της ΠΑΕ στις 20.40GR και αποθεώθηκε με συνθήματα και καπνογόνα από 2000 οπαδούς του Ολυμπιακού!
Είναι χαρακτηριστικό ότι το αυτοκίνητο που τον μετέφερε έμεινε... ακινητοποιημένο για περίπου 10 λεπτά.O Σαβιόλα, που έμοιαζε να τα έχει χαμένα με την υποδοχή, ανταπέδωσε μ' ένα χειροκρότημα και μπήκε στα γραφεία της ΠΑΕ, όπου υπέγραψε συμβόλαιο διετούς διάρκειας
http://www.skai.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου