Σάββατο, Αυγούστου 17

Το τέλος ενός ονείρου"........ παράπονο ενός νεαρού ποδοσφαιριστή


Λάβαμε μια επιστολή από τον νεαρό ποδοσφαιριστή Νίκο Αντωνίου σχετικά με ένα παράπονο για μια μεταγραφή του που δεν έγινε.
Εμείς την δημοσιεύουμε χωρίς να πάρουμε θέση μέχρι έως ότου έχουμε και την άλλη άποψη.
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΟΣ ΟΝΕΙΡΟΥ
Γεννήθηκα σε μια ποδοσφαιρική οικογένεια, από μωρό με πήγαιναν στα γήπεδα και έτσι αγάπησα και εγώ το ποδόσφαιρο.
Στην ηλικία των έξι ετών πήγα σε ακαδημία ποδοσφαίρου και για εννιά χρόνια προσπάθησα πάρα πολύ να εξελιχθώ σαν ποδοσφαιριστής με πάρα πολλές θυσίες σπαταλώντας χρήμα και χρόνο.
Βλέποντας ότι έχω κάποια προσόντα να εξελιχθώ και ακούγοντας καλά λόγια και από τους άλλους ήρθαν τα όνειρα ότι μπορώ να κοιτάζω ψηλότερα. 
Φέτος κολύμπησα στα βαθιά στην πρώτη μου χρονιά στην ανδρική ομάδα και κατά γενική ομολογία τα πήγα καλά και σαν επακόλουθο ήρθε η πρόταση από την καλύτερη ομάδα του νησιού. 
Πίστεψα ότι είχα φθάσει στην πρώτη μου βουνοκορφή στον δρόμο προς το Έβερεστ και ενώ ήμουν έτοιμος να πιαστώ από τον τελευταίο βράχο, με περίμεναν εκεί άνθρωποι που πίστευα ότι με αγαπούσαν και αντί να μου δώσουν το χέρι να ανέβω με σπρώξανε και έπεσα στον γκρεμό, “η γνωστή ατάκα θα του καρφώσω το δελτίο στον τοίχο".
Αφού περίμενα λίγες μέρες για να καταλαγιάσει η στενοχώρια μου απευθύνομαι σε συνομήλικούς μου και σε μικρότερα παιδιά να μην βασίζονται πολύ στα όνειρα γιατί θα πληγωθούν.
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΝΙΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου