Πέμπτη, Νοεμβρίου 21

Για τρίτη φορά τον "χρυσό Παπούτσι" ο Λιονέλ Μέσι


Ο Λιονέλ Μέσι για τρίτη φορά στην καριέρα του κατέκτησε το «Χρυσό Παπούτσι» με τον ίδιο να δηλώνει ανυπόμονος για την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση.
mesi2.jpgΥπόσχεση πως θα γυρίσει πιο δυνατός από ποτέ για το 2014 έδωσε ο Λιονέλ Μέσι. Ο Αργεντινός επιθετικός παρέλαβε το «Χρυσό Παπούτσι» για τρίτη φορά στην καριέρα του, ωστόσο ο βασικός του στόχος είναι η επιστροφή στην αγωνιστική δράση.
Είναι ένα πολύ ωραίο βραβείο και είναι μια αναγνώριση. Υπάρχουν πολλοί στόχοι που δεν έχω πετύχει ακόμα. Το αφιερώνω στην οικογένεια μου και στους ανθρώπους που με αγαπούν και τις δύσκολες στιγμές. Δεν είναι προτεραιότητά μου το χρυσό παπούτσι. Ποτέ δεν ήταν, ούτε όταν ήμουν καλά και πολύ περισσότερο δεν είναι τώρα. Στόχος μου είναι να επιστρέψω σε καλή κατάσταση», είπε ο ίδιος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου