Δευτέρα, Νοεμβρίου 18

Βράβευση Αντρε Μπικέι-MVP 11ης αγωνιστικής


Το βραβείο του MVP της 11ης αγωνιστικής απονεμήθηκε στον Αντρε Μπικέι του Παναιτωλικού, νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA. Το βραβείο παρέδωσε ο κ. Νίκος Καμαργιάρης εκ των χορηγών της ΠΑΕ Παναιτωλικός. 
Μετά τη βράβευσή του ο ποδοσφαιριστής του Παναιτωλικού δήλωσε:
«Αυτό το βραβείο δεν ανήκει αποκλειστικά σε εμένα. Ανήκει σε όλη την ομάδα, τον προπονητή μου, τους συμπαίκτες που έχω δίπλα μου. Είναι σημαντικό που έρχεται μέσα από την γενικότερη ανοδική πορεία της ομάδας αυτό το διάστημα. Εύχομαι να συνεχίσουμε έτσι και να έχουμε μια εύκολη παραμονή στην κατηγορία».
Για τη συμβολή του στην ισχυροποίηση της άμυνας του Παναιτωλικού, είπε: «Στην άμυνα ήμαστε τέσσερις ποδοσφαιριστές, ο Γκάλο, ο Κούσας, ο Μελισσάς και εγώ. Είμαι ένας από τους τέσσερις. Η εμπειρία μετράει σ’ αυτές τις περιπτώσεις και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι. Δεν είναι μόνο η άμυνα όμως. Αυτή τη στιγμή η ομάδα πηγαίνει όλο και καλύτερα και αυτό είναι σημαντικό».
Για το που αφιερώνει αυτό το βραβείο: «Πρώτα αφιερώνω το βραβείο στην οικογένειά μου. Μετά στους συμπαίκτες μου και σε όλη την ομάδα. Ήρθα αργά στο Αγρίνιο, αλλά αμέσως έγινα μέλος αυτής της ομάδας. Χωρίς όλους αυτούς, δεν θα ήμασταν σήμερα εδώ». 
Από την πλευρά του ο κ. Καμαργιάρης δήλωσε: «Κατάφερε να προσαρμοστεί γρήγορα και έδεσε με το υπόλοιπο σύνολο. Μας εξέπληξε το πάθος και στο τελευταίο παιχνίδι έδειξε ότι είναι και ιδιαίτερα αποτελεσματικός με τα δύο γκολ που πέτυχε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου