Πέμπτη, Ιουνίου 26

Η συνέντευξη Γ. Σαμαρά στην ιστοσελίδα της FIFA


Σε μια απολαυστική και αποκαλυπτική συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα της FIFA, ο Γιώργος Σαμαράς μιλάει για τις στιγμές που προηγήθηκαν της εκτέλεσης του πέναλτι στο ματς με την Ακτή Ελεφαντοστού, αλλά και για την επόμενη αντίπαλο της Εθνικής στο Μουντιάλ 2014.
Για τα συναισθήματά του ακριβώς πριν από την εκτέλεση του πέναλτι:
«Τι ένιωθα εκείνη την στιγμή; Τίποτα, απολύτως. Απλώς πήρα την μπάλα και την τοποθέτησα στο σημείο του πέναλτι. Ήμουν μόνο εγώ απέναντι στον τερματοφύλακα. Το μυαλό μου ήταν καθαρό. Διατήρησα την συγκέντρωσή μου και προσπάθησα να στείλω τη μπάλα στα δίχτυα. 
Το έχω κάνει εκατοντάδες φορές στην προπόνηση και κάποιες φορές στα παιχνίδια. Εάν το σκεφτείς δεν υπάρχει κάποια διαφορά αν σε παρακολουθεί ένα άτομο ή χιλιάδες μέσα σε ένα γήπεδο. Ήξερα ακριβώς που θέλω να στείλω τη μπάλα πριν καν αρχίσω να τρέχω προς αυτήν. Ήμουν τόσο ξεκάθαρος στο μυαλό μου για αυτό. Έπρεπε να κάνω ό,τι ακριβώς έκανα και στην προπόνηση».
Για τον αν οι Έλληνες παίκτες πίστευαν έως τη λήξη ότι θα νικήσουν, ο Σαμαράς ήταν επίσης ξεκάθαρος:
«Ποτέ δεν σταματήσαμε να πιστεύουμε και έτσι παλέψαμε μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο. Όπως όλοι γνωρίζουμε, πολλά παιχνίδια έχουν κριθεί στα τελευταία τους λεπτά. Έχει συμβεί σε πολύ μεγάλα ματς, στα οποία, μάλιστα, κάποιες φορές έχουν μπει και δύο γκολ στα τελευταία τους δευτερόλεπτα. Στο ποδόσφαιρο οφείλεις να προσπαθείς και να παλεύεις μέχρι το τελευταίο σφύριγμα».
Ο διεθνής επιθετικός απάντησε και για το στυλ του παιχνιδιού της Εθνικής:
«Δεν νομίζω ότι παίζουμε αμυντικά σε αυτό το Μουντιάλ. Χάσαμε 3-0 στο πρώτο μας παιχνίδι, αλλά προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε φάσεις. Απέναντι στην Ιαπωνία δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να αμυνθούμε, καθώς παίζαμε με έναν παίκτη λιγότερο. Ακόμη και τότε, όμως, προσπαθήσαμε να απειλήσουμε με αντεπιθέσεις. Με την Ακτή η αίσθησή μου είναι ότι ελέγχαμε το παιχνίδι. Στον αμυντικό τομέα κάναμε μια εξαιρετική δουλειά και σκοράραμε τις κατάλληλες στιγμές. Για να είμαστε ειλικρινείς θα έπρεπε να τελειώσουμε το παιχνίδι όταν προηγηθήκαμε 1-0, αλλά είχαμε τρία δοκάρια».
Για την επόμενη αντίπαλο της Εθνικής στους «16», την Κόστα Ρίκα, ο Σαμαράς παρατήρησε:
«Γνωρίζουμε κάποιους ποδοσφαιριστές από την Κόστα Ρίκα, αυτούς που αγωνίζονται στην Ευρώπη. Επίσης, έχουμε παρακολουθήσει και τα παιχνίδια τους με την Ουρουγουάη και την Ιταλία. Τώρα, όμως, πρέπει να την μελετήσουμε περισσότερο ως ομάδα, τις αδυναμίες της και τα δυνατά της σημεία. Οφείλουμε να παρουσιαστούμε ανταγωνιστικοί».
Τέλος, σε ερώτηση σχετικά με την ομοιότητα που έχει με τον Μπράιαν Ρουίς της Κόστα Ρίκα, ο Έλληνας διεθνής απάντησε με χιουμοριστική διάθεση:
«Εκείνος δεν έχει μούσι, ενώ εγώ έχω. Δεν χρειάζεται να αφήσει μούσι τώρα και εγώ δεν πρόκειται να ξυρίσω το δικό μου. Κατά συνέπεια, δεν υπάρχει κίνδυνος  να μας μπερδέψει κάποιος! Πέρα από την πλάκα, είναι ένας εξαιρετικός ποδοσφαιριστής, με μεγάλη καριέρα στην Ολλανδία. Θα λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη και αυτόν και την ομάδα του, αλλά θα προσπαθήσουμε να τους νικήσουμε».
http://www.epo.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου