Παρασκευή, Φεβρουαρίου 20

Super League:Βράβευση Νίκολας Μαρτίνες-MVP 24ης Αγωνιστικής

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΟΥΠΕΡΛΙΓΚ

Το βραβείο του MVP της 24ης Αγωνιστικής απονεμήθηκε στον Νίκολας Μαρτίνες του Παναιτωλικού, νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA. Τη βράβευση πραγματοποίησε ο πρόεδρος της ΕΠΣ Αιτωλοακαρνανίας κ. Τάκης Παπαχρήστος. 
MVP_24_01Μετά τη βράβευσή του ο ποδοσφαιριστής του Παναιτωλικού δήλωσε: 
«Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό το βραβείο και ευχαριστώ όσους με ψήφισαν. Θεωρώ ότι με τη βοήθεια όλης της ομάδας έρχονται τα βραβεία. Αν ο Βιγιαφάνιες δεν έβαζε το γκολ από τη δική μου πάσα, αν ο Άλβες δεν ευστοχούσε στο πέναλτι που κέρδισα, μπορεί να μην έπαιρνα σήμερα το βραβείο. Το αφιερώνω στην οικογένειά μου και τη γυναίκα μου που είναι έγκυος, στους φίλους της ομάδας και στον Λούκας Βιγιαφάνιες, στον οποίο εύχομαι περαστικά για τον τραυματισμό του».
Για τη συνέχεια του πρωταθλήματος δήλωσε: «Πρέπει να κοιτάμε κάθε ματς ξεχωριστά. Έχουμε μπροστά μας τον Πανθρακικό το Σάββατο και θέλουμε το καλύτερο αποτέλεσμα και σ’ αυτό το δύσκολο παιχνίδι».
Από την πλευρά του ο κ. Παπαχρήστος είπε: 
«Ευχαριστώ την ΠΑΕ Παναιτωλικός που μου κάνει την τιμή να βραβεύσω τον Νίκολας Μαρτίνες. Όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντικός παίκτης είναι και το επιβεβαιώνει η διάκρισή του στον διαγωνισμό που παίρνουν μέρος φίλαθλοι απ’ όλοι την Ελλάδα. Ο Παναιτωλικός κάνει μια εξαιρετική πορεία και ελπίζουμε να γίνει πραγματικότητα το όνειρο της συμμετοχής σε Ευρωπαϊκή διοργάνωση».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου