Πέμπτη, Ιανουαρίου 26

Παρελθόν από τον πάγκο της Σάμης ο Κ. Βιτωράτος


Παρελθόν από την τεχνική ηγεσία του Α.Ο. Σάμης, μετά από ενάμιση χρόνο αποτελεί ο μέχρι πρότινος πλέον, προπονητής της Κώστας Βιτωράτος.
Ο Κώστας με μεγάλη προσφορά στην ομάδα της Σάμης για πολλά χρόνια, σαν ποδοσφαιριστής και τελευταία προπονητής, έδωσε πολλά για αυτήν προσφέροντας αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες του και στηρίζοντας κάθε διοίκηση προκειμένου να κάνει το βήμα παραπάνω.
Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι ακριβώς συμβαίνει και ποιοι ήταν οι λόγοι της απομάκρυνσης του και για αυτό θα περιμένουμε την επίσημη θέση της ομάδας.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας η διοίκηση της Σάμης βρίσκεται στο ψάξιμο νέου προπονητή με πολλές πιθανότητες ο αντικαταστάτης, να είναι εκ των έσω!
Ο Κ. Βιτωράτος σε μια λιτή ανακοίνωση στην προσωπική του σελίδα στο f/b αναφέρει το γεγονός και δηλώνει παρόν για το μέλλον!
Ας δούμε τι αναφέρει ακριβώς:
«Μετά από 18 μήνες ανιδιοτελούς και εντελώς ερασιτεχνικής συμμετοχής μου στην ομάδα του Α.Ο. Σάμης, από το πόστο του "προπονητή", μου ανακοινώθηκε το τέλος αυτής....
Νιώθω ευλογημένος που ήμουν μέλος αυτής της ομάδας του χωριού μου, εδώ και 26 χρόνια και θα συνεχίσω να είμαι στο μέλλον για να συνεχίσει αυτή να προσφέρει τα "αυτονόητα" στη κοινωνία της Σάμης.... Αθλητισμό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου