Τρίτη, Ιανουαρίου 24

Τέλος ο Χ. Λαμπρόπουλος από τον Παγκέ..... "Ευχαριστώ την διοίκηση, τον Γ. Βασιλάκη και τους προπονητές"


Για προσωπικούς λόγους, όπως μας δήλωσε αποκλειστικά, ο Χάρης Λαμπρόπουλος αποχώρησε εντελώς αιφνιδιαστικά για εμάς, όχι όμως και για τον ίδιο, αφού για αυτόν η απόφαση είχε παρθεί από πολύ πριν, από την ομάδα του Παγκεφαλληνιακού.
Μια αποχώρηση που σίγουρα αφήνει μεγάλο κενό στην αμυντική γραμμή της «κυανόλευκης» ομάδας, μιας και ο υψηλόσωμος Αχαιός κεντρικός αμυντικός είναι από τους καλύτερους, σε αυτή την θέση στο τοπικό ποδόσφαιρο και σίγουρα ο Θ. Βουκελάτος θα πρέπει να βρει τον τρόπο να καλύψει το κενό, του έμπειρου πλέον αμυντικού της ομάδας του.
Ας δούμε παρακάτω τι δήλωσε ο Χάρης Λαμπρόπουλος στο sportsthea:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση του Παγκεφαλληνιακού και προσωπικά τον κ. Βασιλάκη που τρέχει σχεδόν μόνος του για όλα τα θέματα της ομάδας, το ποδόσφαιρο χρειάζεται τέτοιους παράγοντες, τους προπονητές και φυσικά τους συμπαίκτες μου για την μεγάλη προσπάθεια που κάνουν...
Εγώ αποχωρώ για προσωπικούς λόγους, την απόφαση την έχω πάρει εδώ και καιρό, δεν έχει να κάνει με το τελευταίο παιχνίδι, κρατάω τα καλά που είναι πάρα πολλά και χαίρομαι πολύ.
Δεν έχω μιλήσει με κάποιον άλλο σύλλογο και δεν ξέρω αν θα αγωνιστώ για το επόμενο διάστημα που μένει για τη σεζόν...
Το μόνο που θέλω είναι να ξεκουραστώ αυτό το διάστημα, να πάω να δω την οικογένεια μου, την κόρη του αδερφού μου η οποία ήρθε στον κόσμο πριν ένα μήνα, και ήδη είμαι κοντά τους.
Ακόμα με ενδιαφέρει το επαγγελματικό κομμάτι στη ζωή μου στο οποίο πρέπει να δώσω μεγάλη βάση...
Σας ευχαριστώ κ. Κορσιάνε και συνεχίστε αυτό που κάνετε για το καλό του νησιού»!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου