Τετάρτη, Απριλίου 19

Β. Γαλιατσάτος στην ΕΡΤ1:«Προπονούμε σκληρά για να είμαι πρώτος»


 Δυνατό-όμορφο παλικάρι. Καλοφτιαγμένο κορμί. Ιδανικός συνδυασμός ύψους-βάρους.
Μας δόξασε στην Ταϊλάνδη κατακτώντας δύο αργυρά μετάλλια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων της Άρσης Βαρών.
Θα μας δοξάσει και πάλι. Είμαι σχεδόν σίγουρος. Προπονείται σκληρά, έχει όραμα, φιλοδοξίες.
Έχει, επίσης, μεγάλη εμπιστοσύνη στον εαυτό του.
Ο Βαγγέλης Γαλιατσάτος παραχώρησε τη Δευτέρα του Πάσχα, στο Κολυμβητήριο Αργοστολίου, την πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη. Στην ΕΡΤ-1.Η συνέντευξη αυτή θα προβληθεί τις προσεχείς ημέρες από τη Δημόσια Τηλεόραση.
Θα ήθελα, πριν απ΄ όλα, να ευχαριστήσω τον καμεραμάν των επιτυχιών, τον επί σειρά ετών συνάδελφο από την ΕΡΤ-2  Γιάννη Παπαδάτο, που κατέγραψε τη συνέντευξη αυτή στο προπονητήριο του νεαρού παγκόσμιου πρωταθλητή.
Ευχαριστώ θερμά, επίσης, τον εκλεκτό συνάδελφο-μέλος του ΠΣΑΤ-Γιώργο Χαλαβαζή, ο οποίος γνωρίζει καλά την οικογένεια του Βαγγέλη και βοήθησε πολύ στο να γίνει αυτή η συνάντηση.
Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ  ΣΤΗΝ ΕΡΤ
Η ΠΡΩΤΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ "ΑΤΛΑΝΤΑ"
-Τι σημαίνει για σένα το γεγονός ότι είσαι δεύτερος στον κόσμο;
-"Είναι σίγουρα μία πολύ μεγάλη επιτυχία. Ακόμη δεν έχω συνειδητοποιήσει τι έχω πετύχει. Είμαι πολύ χαρούμενος".
-Πιστεύεις ότι θα μπορούσες και κάτι περισσότερο;
-"Και βέβαια. Έκανα κάποια λαθάκια στο ζέσταμα και την ώρα του αγώνα. Θα μπορούσα να είμαι πρώτος στο αρασέ και να πάρω μετάλλιο στο επολέ-ζετέ".
-Ποιοι είναι αυτοί που σε έχουν βοηθήσει στην πορεία σου;
"Ο πατέρας μου Παναγής. ο προπονητής μου Νίκος Γαλιατσάτος, η οικογένειά μου, οι φίλοι μου και ο σύλλογος μου, ο "Κέφαλος".
-Μίλησε μας για την πορεία σου στην Άρση Βαρών.
-Ασχολούμαι, περίπου, πέντε χρόνια με το άθλημα αυτό. Έχω ατομικό ρεκόρ 147,5 κιλά στο αρασέ και 177.5 κιλά στο επολέ-ζετέ.
Στις προπονήσεις έχω σηκώσει 150 κιλά στο αρασέ και 180 στο ζετέ".
-Ποιός αθλητής είναι το πρότυπο σου;
-Χωρίς αμφιβολία ο Καχι Κακιασβίλι, που έχει πάρει τρία χρυσά μετάλλια σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Θέλω να του μοιάσω. Εξαιρετικός αθλητής, καλός και ευγενικός άνθρωπος. Με πολλές ευαισθησίες. Πολύ καλός αρσιβαρίστας είναι και ο Ηλίας Ίλιν από το Καζακστάν".
-Ο δρόμος που διάλεξες απαιτεί, όμως, πολλές θυσίες...
-Έτσι είναι. Στερούμαι τα πάρτυ, τις πολλές διασκεδάσεις, τα γλέντια, ακόμη και τα θαλάσσια μπάνια. Όμως, υπάρχουν πολλά άλλα πράγματα που μου δίνουν μεγάλες χαρές, όπως η αναγνώριση και η αγάπη του κόσμου".
-Τι να περιμένουμε από σένα στη συνέχεια;
-Προπονούμαι σκληρά, για να είμαι πρώτος. Αγωνίζομαι πάντα για τη νίκη, Δύσκολα συμβιβάζομαι με τη δεύτερη ή την τρίτη θέση. Θα προσπαθήσω να κατακτήσω πρωτιές και μετάλλια και στην κατηγορία των ανδρών Έχω φιλοδοξίες. Θέλω να κερδίσω μετάλλια και διακρίσεις σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Ξέρω ότι είναι δύσκολο, όμως θα τα δώσω όλα".
-Αληθεύει ότι όλη σου η οικογένεια ασχολείται με την Άρση Βαρών;
-Ο πατέρας μου με ώθησε στο αγώνισμα αυτό και τον ευχαριστώ πολύ. Άρση Βαρών κάνουν, επίσης, ο αδελφός μου Γεράσιμος, η αδελφή μου Ελευθερία και η ξαδέλφη μου Αναστασία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου